Arkiv for kategorien 'Gran Canaria 2014'

IMG_0636IMG_0626IMG_0799

♥ ♥ ♥

HEY SAILOR!

Det var ikke så mye annet enn undertøy og sko som fikk bli med hjem hva shoppingturen vår på El Mirador, men en kjole fikk jeg dratt med meg. Jeg syns denne var veldig søt, og så har jeg jo en liten svakhet for kjoler med åpen rygg. Tror denne blir fin både til hverdags og til penere bruk, så jeg gleder meg til været blir litt finere her i landet.

Man blir jo nesten litt deprimert av været om dagen, ihvertfall jeg som er så værsyk. Vil aller helst hoppe på et fly tilbake til varmere strøk i morgen, hehe. Så vær så snill, kan ikke noen bare ta meg med bort? ♥ Tror nesten jeg må vurdere å bosette meg i et land hvor det er varmt hele året. Da tror jeg gjennomsnittshumøret mitt hadde steget flere hakk, hehe.

Vi kom oss jo ikke hjem før i dag tidlig, så jeg skal innrømme at jeg faktisk ikke har stått opp enda! Sengen er så god, og kroppen er så sliten. Jeg var også helt sikker på at jeg hadde vippetime i morgen, men så våknet jeg plutselig av en melding hvor jeg ble spurt om hvor jeg var. Utrolig kjedelig, og selvfølgelig bare min egen feil. Så nå blir det jo spennende å se hvordan jeg holder ut frem til neste time.

Det eneste som står på planen min i dag er derfor bursdag! Fineste Ingrid W hadde bursdag i går, og i dag skal vi virkelig feire godjenta ♥ Håper alle får en fin dag!

ANTREKK 080414

IMG_0925IMG_0892IMG_0907IMG_0900IMG_0928

Skjørt – h&m, Topp – bikbok, Veske og sandaler – michael kors, Armbånd – mulberry, Kjede – ebay, Cardigan – acne

Flyet vårt ble plutselig forsinket, så nå sitter vi på et hotell og venter på å dra tilbake til flyplassen. Flyet vårt skulle egentlig gått i 14.10, og ny tid er nå tidligst 22.30. Egentlig veldig kjedelig, men jeg er utrolig glad for at vi slapp å sitte på flyplassen og vente. Der var det eneste stedet som hadde noe annet enn baguetter, burger king, og det hadde vi allerede rukket å putte i oss! Her har vi heldigvis fått i oss litt mer ordentlig mat, og ikke minst hatt internett og mulighet til å lade opp mobiler og data.

Så det gir jo meg sjansen til å blogge gårsdagens antrekk, hehe. Følte meg egentlig som en liten skolejente med det skjørtet og flate sko, men litt søtt var det jo. Jeg har fått litt spørsmål om hvor vesken og sandalene er kjøpt, og du får kjøpt begge deler på Mostue Lillestrøm – der jeg jobber. Prisene er også veldig fine! Så det er bare å løpe før det blir utsolgt ♥

Nå kommer bussen snart, så jeg må rydde opp campen, hehe! Håper alle har hatt en fin dag!

SISTE KVELDEN

IMG_0948IMG_0981IMG_0967IMG_0971IMG_0954IMG_0993

Da var det tid for siste innlegg før avreise. Dette har vært en utrolig fin og deilig tur. Vi var jo litt spente på temperaturen, men bortsett fra en dag hvor det var overskyet, og en dag hvor det blåste en del – så har det vært utrolig varmt og deilig. Og med det mener jeg at vi måtte bade flere ganger i løpet av dagene. På kveldene har det vært litt kjølig, men vi har som regel gått i kjole eller shorts.

I går lå vi ved bassenget hele dagen, for å få med oss så mye brunfarge som mulig hjem. Føler ikke at jeg har blitt så brun som jeg hadde håpet på, men litt farge har jeg jo fått. På kvelden gikk vi til vår «faste» resturant, og hadde vår siste middag der. Like godt som alltid, og veldig koselig.

Nå sitter vi i resepsjonen og venter på bussen som skal ta oss til flyplassen. Tror aldri jeg har hatt så lite lyst til å dra hjem som det jeg har nå, haha. Ikke engang å sove i egen seng frister. Hører rykter om masse regn og dårlig vær, så det blir absolutt ikke noe koselig å komme hjem. Får satse på at vi tar med oss finværet hjem.

Ha en fin dag alle sammen! ♥

THE GOOD LIFE

Nå har vi kommet til vår siste hele dag her på Gran Canaria, noe som er utrolig trist. Jeg tror jeg snakker for begge når jeg sier at vi ikke vil hjem, og helst skulle vært en uke til. Dagene har gått så utrolig fort, og plutselig så er det tid for å reise hjem. De to siste dagene har det vært litt stille her på bloggen. Det kommer rett og slett av noe så enkelt som at vi ble ganske slått ut av vår lille bytur på lørdag, og at jeg var litt småsyk i går. Nå er heldigvis formen fin igjen, og vi skal nyte den siste dagen ved bassenget.

Håper ikke været er så altfor dårlig hjemme i Norge, og at dere har det fint! ♥

DINNERTIME

IMG_0757IMG_0792I går tenkte vi at vi skulle fikse oss litt, og gå for å spise en litt bedre middag. Vi hadde nok litt uflaks med dag og tidspunkt, for det tok en evighet før vi i det hele tatt fikk bestille drikke. Men maten var jo god, og vi koste oss masse. Det var godt å spise noe annet enn pizza og hamburger, og det var faktisk himmelsk med grønnsaker igjen. Så jeg tror nok vi kommer til å gå tilbake dit, til tross for at alt tok veldig lang tid!

I dag har vi tatt det litt rolig, begge ble litt solbrente i går – så vi har ikke akkurat stresset med å ligge i solen. Så vi tok oss god tid før vi kom oss ut i solen, og har brukt litt av soldagen på å trene. Dagene går jo veldig fort, og jeg vurderer ganske sterkt å ikke bli med flyet hjem igjen, hehe. Hadde absolutt ikke gjort meg noe å vært her noen uker til, slik at det er sommer når jeg kom hjem til Norge igjen. Men jeg må nok hjem til jobb og eksamner, hehe.

Håper alle har hatt en fin dag, og at været er fint hjemme også! ♥

SILVER LOVE

IMG_0696pull & bear

NEW IN

IMG_0748IMG_0736I går var vi en tur på et kjøpesenter som heter El Mirador, og som ligger i/ved Las Palmas. Vi klarte å komme oss frem og tilbake med buss, noe jeg må si at jeg ble litt stolt over, haha! Bussen tok veldig lang tid, så jeg lurer på om vi kanskje tok feil buss både frem og tilbake, men vi kom ihvertfall frem.

Litt shopping ble det også på oss. Hovedsaklig undertøy. Jeg fikk med meg over 40 truser hjem, så nå slipper jeg å gå truseløs på en stund, hehe. Fikk også med litt sko, en kjole og litt kosetøy. Og denne søte strandkjolen som jeg har på meg på bildene over! Var den ikke søt? Forelsket meg helt i den, og den passet jo perfekt til den nye bikinien min!

Nå skal vi fikse oss, og så gå ut for å spise middag. Håper alle har hatt en fin dag! ♥

ANTREKK 030414

IMG_0666IMG_0676IMG_0683Skjorte – ralph lauren, Shorts – bali, Ballerina – tory burch, Veske – louis vuitton, Solbriller – ray ban

HAPPY DAYS!

IMG_0588IMG_0624I dag har vi ikke gjort så mye annet enn å sole oss etter en rolig morgen. Vi fikk litt sol før det skyet over her, hehe. Så lenge det er klar himmel så er det veldig varmt og godt, men når skyene kommer så blir det litt kjølig. Vi fikk jo høre at det var som en varm, norsk sommer her nå, og det har folk helt rett i. Deilig er det uansett, og vi koser oss masse.

Nå skal vi reise av gårde til et kjøpesenter, for å titte litt i butikker. Like greit å gjøre det nå som det er litt overskyet. Vet ikke om det blir så mye handling, ettersom jeg allerede hadde overvekt på vei til, haha! Fikk ikke helt med meg at det var 20 kg inkludert håndbagasje, så jeg har jo allerede med meg 5 kg for mye. Kan ikke helt skjønne hva som veier så mye, men men.