Arkiv for kategorien 'USA 2014'

– MEXICO –

mexico

– NO FILTER NEEDED

Jeg må si at selv om det har blitt en god del lysere ute, så drømmer jeg meg bort til varmen. Jeg kom over disse mobilbildene da jeg lette gjennom iPhoto etter noen helt andre bilder. Jeg tror kanskje ikke at jeg har vist de her på bloggen tidligere, men de ble tatt i Cabo, Mexico sommeren 2014. Vi var der i et par dager da vi reiste litt rundt i USA, og det var virkelig en helt fantastisk tur. Kanskje den beste turen til og med. Det var en perfekt kombinasjon av alt, og jeg ville virkelig ikke at ferien skulle være over da vi reiste hjem. Om dere vil se flere bilder, så ligger alt jeg blogget underveis under kategorien USA 2014.

I dag reiser kjæresten og jeg hjem til Skedsmokorset for å være hundepassere i helgen. Jeg gleder meg veldig til frihelg, og ikke minst til å få en hel helg med hunden min. Hun er absolutt noe av det jeg savner mest etter jeg flyttet. Det er utrolig hvor mye glede en firbent kan gi, og jeg har store planer om å dulle med henne helt til hun blir lei av meg, hehe.

Håper alle får en super fredag, og ikke minst helg ♡ Kos dere masse!

USA 2014

IMG_2731 IMG_2878 IMG_2904 IMG_2910 IMG_3060 IMG_3191 IMG_3213 IMG_3244 IMG_3254 IMG_3290 IMG_3298 IMG_3323 IMG_3525IMG_4090 IMG_3893 IMG_3940

I dag da jeg våknet av alarmen klokken syv, og formen min ikke hadde blitt noe bedre så kjente jeg virkelig savnet etter ferie. Derfor tenkte jeg at det passet fint med et lite bildedryss i dag. Mine tre ferieuker gikk altfor fort, og jeg skulle virkelig hatt flere på lur. Dette er jo den første sommeren på flere år hvor jeg har tatt meg ordentlig ferie, og det har vært fryktelig deilig. Ikke bare med ferie, men med DEN ferien! Jeg føler meg veldig heldig, og jeg har virkelig storkost meg.

♥ ♥ ♥

INNKJØP USA

Denne turen har jeg egentlig vært ganske flink. Jeg tenkte ikke på det før Ingrid sa det, men jeg har bare kjøpt ting jeg faktisk bruker, og ikke bare handlet for å handle! Som dere ser, så er det bare flate – fornuftige sko, og det er jeg ganske stolt over! Det ble også en del lyse kjoler og topper, som jeg stortsett bruker hele tiden. Litt kosetøy og undertøy fra Victoria’s Secret og litt skjønnhetsprodukter. Glemte å legge ved solbrillene, men de har jeg jo vist i et tidligere innlegg.

Jeg har jo vist frem en del av dette mens jeg var på tur, så derfor ble det bare et raskt oversiktsbilde. Men om det er noe dere ønsker å se bedre, så er det bare å legge igjen en kommentar. Jeg kjøpte en jumpsuit som jeg gleder meg veldig til å ta i bruk, så satser på at den kommer en anledning snart! Da skal jeg få til ordentlige antrekksbilder med den ♥

Hva syns dere? ♥

CENTRAL PARK!

IMG_4226 IMG_4230 IMG_4238 IMG_4240 IMG_4241 IMG_4248Hotellet vårt hadde jo en helt fantastisk beliggenhet, med central park som hage. Noe jeg syns var helt topp! Parken er jo så utrolig fin, og det er deilig å kunne komme litt bort fra de hektiske og folksomme gatene. Ihvertfall når det var så varmt som nå. Det ble dessverre ikke så mye tid i parken som jeg hadde sett for meg, men slik blir det når man ikke har så mange dager i New York. Det er jo så mye man skal rekke innom og se på – så man får dessverre ikke gjort alt.

Det har blitt en pangstart på hverdagen igjen etter jeg kom hjem i går. Jeg startet på jobb igjen allerede klokken åtte i dag tidlig, og jeg skal innrømme at jeg hadde mest lyst til å kaste mobilen ut av vinduet da den startet å bråke klokken syv. Men det er bare å bli vant til det, nå er det jo stortsett jobb resten av sommeren, og det er like greit å få en grei døgnrytme med engang.

Nå må jeg tilbake til arbeidsoppgavene mine. Håper at alle får en super dag! ♥

TAO UPTOWN!

IMG_4198IMG_4220 IMG_4223I kveld så var vi en tur på Tao Uptown for å spise middag. Maten er faktisk så god som alle sier, og vi hadde det veldig koselig. Glemte helt å ta bilder underveis, men det ble et bilde av lillesøster og meg før middag, så forrett og til sist et bilde av den store statuen inne i resturanten.

Begge de to siste dagene har vi tatt buss rundt omkring byen, og i dag var vi også på båttur. Hovedsakling så skulle disse to dagene brukes til å titte litt rundt ettersom lillesøster ikke har vært her før, men vi har selvfølgelig fått lurt oss inn i noen butikker. Tenker at jeg venter til jeg kommer hjem med å vise hva jeg har handlet de siste dagene, men de som følger meg på instagram (karolineraaness) får kanskje med seg det litt før.

Det ble et ganske kort innlegg, men i morgen er det skikkelig shoppingdag, og jeg må være uthvilt! hehe, natta! ♥

PARK LANE HOTEL – NEW YORK

IMG_3782 IMG_3792Ikke dårlig å ha en så fantastisk hage som Central Park de neste dagene, eller hva?

IMG_3796 IMG_3797 IMG_3798 IMG_3801Det ble ikke så mye blogging fra Mexico, av den enkle grunn at jeg ikke gjorde så mye annet enn å sole meg, lese og spise. Skal absolutt prøve å være flinkere de neste dagene, men som jeg har sagt tidligere, så er det ikke noe jeg prioriterer. Nå har vi som dere kanskje ser ankommet New York! Vi måtte opp i 3-4 tiden i natt for å dra på flyplassen, så det har virkelig vært en lang dag. Derfor er vi kanskje de eneste som ikke er ute å feirer 4. juli, men det gjør meg absolutt ingenting.

Det er utrolig deilig å være tilbake i New York, og jeg gleder meg veldig til å tusle rundt i morgen. Det er virkelig en fantastisk by, og jeg skjønner veldig godt at noen velger å bli her. Jeg syns Central Park er litt magisk, og derfor ble jeg veldig glad da jeg hørte at vi skulle bo på Park Lane, som er parkens nærmeste nabo. Er ikke utsikten fra rommet fantastisk?

Håper alle har en super helg ♥ God natt fra New York!

NEW IN!

IMG_3683Polo Ralph Lauren

IMG_3691Juicy Couture

IMG_3710Ralph Lauren

IMG_3752Victoria’s Secret

IMG_3773Nike, Nike og New Balance

Jeg sa jeg at jeg skulle prøve å få postet litt av det jeg hadde handlet til nå. Solbrillene fra chanel har jeg jo allerede postet, og den hvite kjolen fra forever21. Har også droppet litt basic t-skjorter og slikt. Som dere ser, så har det ikke blitt all verdens på meg, men jeg regner med at jeg får tatt det igjen i New York. Jeg har ihvertfall fått handlet det jeg ville av joggesko! Jeg fant til slutt hvite nike air max etter å ha vært innom alle sportsbutikkene jeg kunne finne.

Sånn ellers er livet ganske fint i Mexico! Det dårlige været kom ikke, og vi ble røde og fine hele familien. Stresser derfor ikke med å komme ut i solen i dag, hehe. Til tross for at nesen min var godt smurt inn med 30, så ser jeg nå ut som rudolf. Jeg kan heller ikke gå i dag, ettersom jeg ble med lillesøster på hennes ben-økt i går. Orker ikke engang tanken på hvordan det blir i morgen. Men jeg har det absolutt helt fantastisk, og koser meg masse.

Nå må jeg nesten runde av her, boken min ligger å gløder og kan nesten ikke vente med å lese videre! Ha en fin dag alle sammen ♥

CABO SAN LUCAS!

IMG_3622 IMG_3625IMG_3630Shorts – bikbok, T-skjorte – acne, Veske – louis vuitton, Solbriller – chanel, Sandaler – birkenstock (her)/adlinks

På ettermiddagen i går dro vi inn til sentrum av Cabo. Havneområdet var veldig pent, mens resten var ikke så mye å skryte av. Det virker som at det kommer en del nybygg rundt havnen, så det kan være at byen fort forbedres. Vi tuslet rundt i byen, og innom et senter før vi spiste middag. Jeg fikk kjøpt meg en kjole, men dessverre ingen hatt, som egentlig var det jeg så etter.

IMG_3642 IMG_3647

Mens vi ventet på maten ble hele havnen dekket i et nydelig lys i det solen gikk ned. Jeg fikk dessverre ikke fanget det så pent opp på bilde, men om dere tenker dere ti ganger finere enn på bildene, så har dere det! Hehe. Nå skal jeg kaste meg rundt, og komme meg ut i solen! Det er nemlig meldt dårlig vær, noe det i følge de ansatte her skjer bare syv ganger i året. Snakk om uflaks. Treningen får derfor vente til i ettermiddag.

Håper alle har en fin dag, og koser seg uansett om de har ferie eller ei! ♥

ANTREKK 280614

IMG_3553 IMG_3561 IMG_3587IMG_3558 IMG_3597Kjole – forever21, Kjede – malene birger, Veske – marc by marc jacobs, Sko – pull & bear, Solbriller – chanel

Nå har vi hatt en halv dag her i Cabo, Mexico og det har vært fryktelig deilig. Kroppen har gått over i hvilemodus, jeg har startet på min tredje bok og alt er herlig! Las Vegas var fryktelig varmt med ganske høy harryfaktor, men med fantastiske bygninger. Spektakulære er vel heller et passende ord! For å være helt ærlig så holdt to dager mer enn nok, men det er vel kanskje litt annerledes å være der med venner og være med på all galskapen.

Forhåpentligvis er det nå tid til å finne tilbake til den gode rytmen med trening, soling og lesing. Det blir veldig deilig med noen dager med ferie i ferien, for det har vært mye inntrykk og farting frem til nå. Kroppen er sliten på en god måte, og må lades opp før New York. Som jeg gleder meg til å se byen som har kapret hjertet mitt igjen! Halve ferien har jo nå gått, og selv om det stikker litt å tenke på at jeg er halvveis i noe jeg har gledet meg så lenge til, så er det fryktelig mye fint å komme hjem til. Resten av ferien skal absolutt nytes til det fulle, og jeg håper at dagene ikke går så alt for fort.

Håper alle får en super søndag, og at været blir litt finere hjemme! ♥